Kundehistorier

“Runde Miljøsenter var ved et veiskille med tanke på å ta selskapet inn i framtiden. Brand Valley fasiliterte prosessen med å modellere forretningen, gjennom workshops, visualisering og systematisk dokumentasjon av funnene”.

- OTTAR HÅKONSHOLM, DAGLIG LEDER

Les mer

Runde Forskning

“Gjennom samarbeidet med Brand Valley har vi bygget en solid merkevareplattform som tydelig kommuniserer kjernen i merkevaren Heymat. Dette er svært verdifullt i forhold til å sikre målrettet arbeid i interne prosesser, men også i mot eksterne aktører vi samarbeider med om vår merkevare.”

— TINA ØSTREM, SALES MANAGER, HEYMAT

Les mer

Heymat+workshop.jpg

Heymat

“Prosessen og Brand Valleys arbeid for oss, har gitt oss en medlemsforankret prosess, og tydelige signaler på hva medlemmene er opptatt av i det videre arbeidet.”

— TORBJØRN FURULUND , BRANSJEDIREKTØR, NHO SERVICE OG HANDEL, HELSE OG VELFERD

Les mer

NHO Service og Handel

“Brand Valley har et unikt perspektiv. De kombinerer akademisk bakgrunn med en praktisk tilnærming og klarer å sette produktet i et merkevareperspektiv. De har muliggjort et samarbeid mellom flere ulike personer, og dette har gitt veldig gode innspill i utviklingen.”

— PÅL EID-HVIDING, MARKEDSDIREKTØR, FORA FORM

Les mer

Fora Form

“Jeg hadde den store gleden av å samarbeide med Brand Valley om en 2-dagers workshop for å bli kjent med designtenkning. De tok oss med på en fantastisk reise gjennom designtenkning-prosessen og ga samtlige ny inspirasjon og energi.”

— Dr Bettina von Stamm, Innovation Leadership Forum

SD1.jpg

Innovation Leadership Forum

"Vi blir stadig pushet på tankesett og arbeidsmåter, og Brand Valley bidrar med verdifull innsikt og kompetanse i selve prosjektet i tillegg til fasilitering av workshops og uvurderlige rapporter og anbefalinger”.

- LINDA GRIMSTAD, PROSJEKTLEDER, SPAREBANKEN MØRE

Les mer

Sparebanken Møre

“Prosessen som ble fasilitert av Brand Valley, har gitt oss nye og forskjellige tilnærminger og førte til slutt til et nytt navn som vi er veldig fornøyd med. Dette har fått udelt tilslutning fra våre medlemsorganisasjoner.”

— HEGE BJØRNSDATTER BRAATEN, KOMMUNIKASJONSSJEF, STIFTELSEN DAM

Les mer

Stiftelsen Dam

“Der det er legemidler er det også farmaceuter” er både tittelen og konklusjonen på et designdrevet strategiarbeidet vi gjennomførte for Farmaceutene. Arbeidet gikk ut på å komme frem til framtidsscenarioer slik at organisasjonen er rustet til å ha en proaktiv rolle i samfunnsutviklingen.

Les mer

Skjermbilde+2021-03-12+103406.jpg

Farmaceutene

“Vi har brukt Brand Valley både i utvikling av merkenavn, merkevarestrategi og posisjonering. For et oppstartselskap med et helt nytt team har det vært viktig å ha en fasilitator som mestrer kunsten mellom styring av fremdrift og god takhøyde i diskusjoner.”

— GEIR ØSTREM, DAGLIG LEDER, VARDA CARE

Les mer

bildet.jpg

Varda Care

“The Little Booklet of Design Thinking har hjulpet den skotske regjeringen med å sette prinsippene om engasjement, empati og tillit i fokus for politikken vår. Dette er en klar, morsom og praktisk måte å sette prinsippene ut i livet på.”

— Den skotske regjeringens strategienhet

prototype.jpg

Den skotske regjering